رستوران گردی

ساخت وبلاگ

یکی از رستوران های خوب و شلوغ اهواز رستوران کاکتوس سبز است. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی ، سنتی ، خارجی و غذاهای دریایی است.

کیفیت خوب غذا مشتریان بسیاری را به خود جلب می کند. یکی از ویژگی های خوب این رستوران نشستن در فضای باز است که می تواند لذت خوردن را چند برابر کند ، البته اگر هوا خوب باشد. امکانات رستوران شامل: حمام ، تهویه مطبوع ، صندلی کودک ، دسترسی به صندلی چرخدار ، میز داخلی و خارجی ، میز رسمی ، اینترنت بی سیم ، فضای باز ، رزرو تلفن است. هزینه سرویس رستوران 10٪ است.

رستوران گردی...
ما را در سایت رستوران گردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا restaurantgardi بازدید : 267 تاريخ : سه شنبه 10 تير 1399 ساعت: 14:04

کافه گل رضاییه تهران ، یکی از بهترین و نوستالژیک ترین کافه های تهران ، در سال 1310 توسط فردی ارمنی به نام گارگنا آوانسیان در خیابان 30 تیر افتتاح شد.

در سال 1324 شخصی به نام "عزیزالله خوشامن" ، پدربزرگ شروین ، صاحب کنونی کافه گل ، آن را خریداری کرد. گل رضاییه بخشی از میراث تاریخی و فرهنگی تهران است و به عنوان یک پاتوق دائمی برای روشنفکرترین مردم شناخته می شود.

چه کتابهای مشهوری که نویسندگانی مثل صادق هدایت ، روی میزهای این کافه ننوشته اند. کافه گل رضاییه هنوز فضای قدیمی دارد. احساس روزهایی که تهران به جای ساختمانهای بلند ، پر از درخت بود، صدای پرندگان و جوی آب در کوچه ها می پیچید و این همه در خیابان 30 تیر ترافیک نبود را زنده می کند.

رستوران گردی...
ما را در سایت رستوران گردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پریسا restaurantgardi بازدید : 276 تاريخ : شنبه 7 تير 1399 ساعت: 17:48